اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۸۴۲

در این ۴ هفته به دلیل نتایج‌مان سرخورده شده‌ایم

در این ۴ هفته به دلیل نتایج‌مان سرخورده شده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت:تیم پرسپولیس در این ۲ سال با کیفیت ترین تیم دهه اخیر ایران بوده و برانکو تقریبا با ترکیب هماهنگ بازیکنانش را به زمین می فرستد.
۱۶:۲۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در  بازی فردا یک حریف قدر از لیگ ایران مقابل ما قرار می گیرد. تیم پرسپولیس در این ۲ سال با کیفیت ترین تیم دهه اخیر ایران بوده و برانکو تقریبا با ترکیب هماهنگ بازیکنانش را به زمین می فرستد و دستش باز است.

* در این چهار هفته به دلیل نتایج‌مان سرخورده شده‌ایم

وی افزود: بازیکنانم سرشار از انگیزه هستند تا فردا مقابل پرسپولیس بازی کنند ما چند هفته است که نتیجه نگرفتیم و این مسئله باعث شده تا بازیکنان‌مان کمی سرخورده شوند اما برای بازی هجومی مقابل پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنیم. ما در چهار بازی نتیجه نگرفتیم و بازیکنانم کلافه شده‌اند. اما با حمایت‌ هواداران می‌خواهیم آخر بازی جشن را به خانواده سپیدرود برگردانیم.

* وضعیت  دو بازیکنم برای بازی فردا ۵۰-۵۰ است

سرمربی سپیدرود درباره وضعیت حسین ابراهیمی و امید سام‌کن اظهار داشت: این دو بازیکن تا این لحظه وضعیت‌شان ۵۰-۵۰ است اما امیدوارم با تلاش پزشکان تیم جزو بازیکنان حاضر در اردو قرار بگیرند. 

* در این مدت به کی‌روش اعتماد کردیم و از این اعتماد ضرر ندیدیم

نظرمحمدی درباره برنامه کی‌روش برای آماده‌سازی ملی‌پوشان و اینکه بازیکنان یک روز و نیم بعد از هر بازی در اختیار تیم ملی قرار بگیرند، اظهار داشت:‌ فکر می‌کنم این کار بازیکنان را دچار مشکل کند چون در نیم فصل دوم هرچه به انتهای فصل نزدیک‌تر شویم انرژی بازیکنان کمتر می‌شود. از طرفی در فصل بارش قرار داریم و بدن‌ها فرسوده می‌شود اما زمان ثابت کرده که ایده‌های کی‌روش به سود فوتبال ما بوده و باید با او همکاری کنیم. گروه ما در جام جهانی سخت است و بیش از پیش نیاز به هماهنگی بازیکنان وجود دارد. الان نه به صورت روزانه بلکه به صورت ساعت به ساعت باید بازیکنان ایده‌های کادر فنی را در اختیار بگیرند. چون دیر هم شده است ما در این هفت سال به کی‌روش اعتماد کردیم و از این اعتماد ضرری نکرده‌ایم.

* درباره مدیریت بعد از بازی صحبت می‌کنم

وی درباره خریدار جدید باشگاه سپیدرود رشت گفت:‌الان در این باره صحبت نمی‌کنم و بعد از بازی در باره آن حرف خواهم زد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین